Springbok coach Peter de Villiers believes the management of Fourie du Preez and Andries Bekker by the Bulls and Stormers respectively has contributed to the situation where both are currently unavailable because of injury. Bekker missed the weekend’s Test against Wales because of a lower back injury and is also not available for Saturday’s Test against France at Newlands, while Du Preez will undergo shoulder surgery on Tuesday that will rule him out of rugby for six months.

“I’m not very happy with the way in which certain players were played through the Super 14 with injuries,” De Villiers said on Monday. “If I’m ever so self-centred that I let a player play one game too many for the sake of winning the game, I hope I’m called to order.

“We really needed Fourie for this week’s Test because it’s an important one for us. One week of his life can impact on the rest of his career. “The Super 14 is very tough and there are players that play with injuries that require painkillers. That is a worry for me.”

Bekker played in every game of the Stormers’ campaign and De Villiers confirmed that the player’s personal circumstances had nothing to do with his early return from Wales.

Team doctor Craig Roberts said that Bekker’s back injury had been exacerbated by the flight overseas. “There is a lot of spasm and discomfort in his lower back and he could not train with us early last week. That is why we sent him home. It does not usually take much more than a week to recover from that kind of injury,” said Roberts.

Alistair Hargreaves was named as Victor Matfield’s understudy in Bekker’s absence.

Defending Ricky

As far as the scrumhalf position is concerned, De Villiers has to choose between Ricky Januarie and Ruan Pienaar.

The coach was impressed with Januarie’s form against Wales. “Ricky was named man of the match by the Welsh and in our selectors’ meeting he also got Peter Jooste and Ian McIntosh’s votes as man of the match,” said De Villiers. “He made Juan de Jongh’s try with his delayed pass and also played Danie Rossouw into the gap in the build-up to Dewald Potgieter’s try. “Ricky’s 11 tackles were the second most in the game and he won turnover possession in front of our posts. Those are the facts.”

Article courtesy from sport24 by Stepehn Nell

34 Responses to Peter blames Bulls, Stormers and defends Ricky

  • 1

    Already making excuses Snor? Think you would’ve done exactly the same thing if you were in Alister or Ludeke’s shoes… id10t

  • 2

    @ Blou Baard Pastei:

    Exactly !!!

    There will always be issues around this, people will just have to deal with it.

  • 3

    Fourie du Preez has been playing under Snorrie with this same injury as well, this injury has come along now for a couple of years..

    Pretty rich of him to criticize the Bulls when he did EXACTLY the same!

    In Bekker’s case, he suffered the foot injury when Pakslae fell on him in the Super 14 Final…. don’t know about the back injury though, or how it was managed at the Stormers.

    Very unjustified comments and inuendo’s by Snorrie…. probably just the frustration speaking as we know Snorrie to be a man who wears his heart on his sleave!

    He better put a guard in front of his mouth, before he becomes Mr Babbelbek again, like in previous years.

  • 4

    bloubaard @ 1
    excuses? in which way?
    1. fdupreez himself stated last week that he’s played with that injury for some time
    2. everyone (on here and other sites) have already discussed “resting senior players” so they should be ready to defend the title next year

    that said,
    yes i’ll be the first to acknowledge that the s14 coaches also have to perform
    and that they may lose their jobs if the do not perform,
    but somewhere we need to find a way to do both!!

    btw, the 2 players pdv referred to have ALMOST played EVERY SINGLE MINUTE of s14 rugby
    and
    THAT CANT be healthy for sarugby!!

    anyway, fdupreez will now have an extended break
    bakkies already had his
    jsmit is having his (although for personal reasons)
    bekker is on the injury list
    lets hope no-one else break down!!

    where would you guys rather see senior players rested?
    at club level (super14) or on the international stage?

    anyway, would be interesting to see with what solutions we can come up with to make sure that our players are rested AND ready for nz2012.

  • 5

    Asgat ,long time no see…

    Hoe gaan dit.

    Kom ons gaan speel eers die WB 2011 voor ons worry oor nz2012….mmkay ? 😆

  • 6

    4@ Ashley:
    Those who still need rest, should be rested in the Currie Cup and NOT in next year’s Super 15!

    And hear me out why I say so…

    The Super 14 (Super 15 next year) is an International Franchise Competition yet it has a very important bearing on how the Bokke will fare in the Tri-Nations and other International competitions, due to the fact that the 2 (almost 3) SA sides did so well in the competition.

    The players should carry their form over easily and will still be brim-full of confidence and form….

  • 7

    blouste @ 5
    ons praat mos rugby op die oomblik, dan nie?
    anyway
    gaan goed!!
    nie ñ babelas soos sekere mense nie!!

  • 8

    @ Ashley:

    Wat gebeur in nz2012 boeta 😕

  • 9

    @ Ashley:

    Shame man, wie is die ouens met die babelas, jy moet vir hulle groete stuur 😆

  • 10

    gbs @ 6
    agree with you on the cc
    but
    we’ll have the situation again like where naka said he’ll only rest juan if rassie (i think) will rest schalk.
    it seems like theres never a situation in sarugby where we’re working towards a common goal!!

    anyway, i’m not talking rest as graham henry have done in ’07 … that would be stupid (especially as we’ve seen the results of undercooked players entering a wc)
    my concern is that our senior players play almost every minute of superrugby!!

  • 11

    @ Ashley:

    A player like Victor said that on tour he basicly did’nt partake in any training sessions except the captains run…

    A different approach, but rest none the less.

  • 12

    Yip, rest also translates into reduced minutes in training… seeing as one probably puts 5 or 6 times the time into training than into actual playing time and that physical contact in training is almost as robust as in the game itself.

    How many times this season alone did we hear of a player who was injured or aggavated an injury during practice.

    As far as rest is concerned, I would dearly like to hear what Tim Noakes says about “resting” players substantially during practice, like was done with Victor…. in relation to resting players in match situations…

  • 13

    Also, am I just imagining it or were the SA sides (Cheetahs excluded) less affected this Super 14 by injuries than their NZ and Ozzie counterparts?

    Bulls basically only had Bakkies out for a very long duration in the Super 14, apart from Akona who never recovered.

    Stormers had to do without Joe Pietersen for about 6 weeks and without Wikus Blaauw for about the same duration… who else….. maybe Koster, but he never featured.

    Sharks were severely affected pre-season but the squad grew to almost a fully available squad at the end, JP Pietersen excepted, in fact his injury might have been a blessing in disguise, giving Mvovo a good run…

    Lions… well they fielded 2 Vodacom Cup quality squads, so who knows how or if they were affected.

    Cheetahs lost Mapoe, Brussouw, some locks…. and the Mapoe and Brussow injuries probably cost them a fine season, they were very adversely affected this season.

  • 14

    blouste @ 8
    😳

  • 15

    gbs @ 12
    ok
    you’ve got the contacts
    get us the article NOW!!
    spring boeta spring!! 😀

  • 16

    Ashley @ 14

    Lyk my jy’t ‘n bang babelas ! 😆 !

  • 17

    blouste @ 16
    huh-uh boet
    ek los maar die drinkery vir naweke
    en
    dan overdo ek dit gewoonlik, lol

  • 18

    15@ Ashley:
    I already mailed him, barely a few minutes ago.

  • 19

    gbs @ 18
    hmmmm
    eks bly daar word GESPRING as ek sê SPRING!!! 😆

  • 20

    19@ Ashley:
    Neeeeee, jy vistaannie…. ek het sommer self gespring, dit wassie jy wat my laat spring hettie…

  • 21

    19 @ Ashley:

    😆 😆 😆

    Nou wag ek vir daai reply 🙂

  • 23

    gbs @ 20
    nei boet
    dis wat ek laaik vannie niewe syt-afrika
    …. o’s ka oek nou sê “spring”!!
    hehehe, en WORD daar gespring!! 😆

  • 24

    gbs @ 22
    hehehe
    sensitief nê?

  • 25

    23@ Ashley:
    Dis van te veel spring dat ons bevolking so lyk!!

    Julle lotte spring al vir jarrrre man!

    Hehehehe

  • 26

    gbs @ 25
    😀
    yep, en sommige het NOU NOG NIE daai gewoonte afgeleer nie, lol

  • 27

    Question and Answers session with Heyneke Meyer from Bulls website.

    Shannow asked:
    Goeiedag Heyneke.

    My vrae handel rondom toekomsbeplanning by die Bulle:

    1. Gaan Juandre Kruger in ‘n nr.5 slot omskep word om ‘n kombinasie met Flip vd Merwe te vorm en om Victor se plek in te neem wanneer hy aftree?

    2. Is daar nog planne om Bjorn Basson in te bring wanneer Hougaard skrumskakel toe skuif? Hy en Gerhard sal darem ‘n ontsettend gevaarlike vleuel paar vorm.

    3. Danie Rossouw het ‘n paar weke terug op die blog “gehint” dat hy hopelik nog baie prestasies by die Bulle sal behaal (as ek hom reg verstaan het). Is die idee dat hy vir nog ‘n paar seisoene aanbly om bietjie ervaring en ruggraat aan die jong manne te verskaf na Victor en Bakkies ons verlaat? Dit lyk of Danie nog ‘n goeie 3 of 4 seisoene in hom het.

    4. Wat is die opvolgplanne op senter en loskop? Gurthro is fantasties, maar na hom lyk die kas effens leeg. So ook die senter situasie.

    All sterkte vorentoe.

    Heyneke answered:
    Baie dankie vir die mooi woorde. Dit is great om terug te wees by die Bulle. Ek wil sommer nou al noem dat die geheim van die Bulle se sukses is dat ons spelers deur ons eie strukture deurbring. Hulle verstaan die Blou Bulle kultuur. Ons sal net iemand elders gaan haal as daar weens beserings ‘n noodgeval ontstaan. Ons uitdaging nou is dus om seker te maak ons begin weer om superspan van onder af te bou.
    Wat Juandré Kruger aanbetref, die verstandhouding was altyd dat hy ondervinding daar anderkant gaan opdoen en dan terugkom.
    Ons sien hom in ‘n kombinasie met Flip, maar daar is ook ‘n moontlikheid dat ons hom toekant-flank kan speel weens ‘n moontlike tekort op die losvoorspelers (by die Bokke) en Fudge Mabeta is iemand wat ons wil deurbring.
    Danie is beslis nog tot einde 2011 beskikbaar en sal graag van sy dienste daarna gebruik wil maak.
    Ons voel dat Francois Hougaard die natuurlike opvolger vir Fourie is, hoewel hy baie goed doen op vleuel. Ons sal moet kyk daarna om ‘n paar van ons jong vleuels kanse te gee. Ons gaan veral die Curriebeker daarvoor gebruik. Bjorn Basson is tans onder kontrak en hoewel ons hom hoog aanslaan, respekteer ons daardie kontrak.
    Ek is tevrede met die gehalte loskopstutte in ons strukture. Dean Greyling is alreeds baie ervare en hy kan enige tyd oorneem by Jaco en Gurthrö, Morné Mallett (o.21) sien ek as ‘n toekomstige Springbok op loskop en ons het ook Corné Fourie wat reeds SA o.21-gespeel het. Jean Schoeman is ook ‘n uitsonderlike speler en een van die mees talentvolle loskoppe met wie ek al gewerk het. Ons is dus baie gesond daar.
    Wat senter aanbetref het Stefan Watermeyer al Curriebeker rugby gespeel, op buitesenter het ook steeds vir Jaco Pretorius en Stephan Dippenaar. Onder die jonger spelers is daar Ernst Dinkelman (Vodacomspan) en twee SA o.20-senter, Adi Jacobs en Francois Venter. Wat Venter aanbetref, hy is baie soos Wynand Olivier op dieselfde ouderdom en ek voorspel dat hy binne drie jaar vir Suid-Afrika kan speel. Ons wil graag geleenthede vir hom skep.

    Johann asked:
    Hallo Heyneke

    Hoe vergelyk die Bul span van hierdie jaar met die span wat jy in 2007 tot die Super 14 titel afgerig het?

    En waar sou jy hoop om nog verbeterings aan die huidige span te bring?

    Heyneke answered:
    Ek dink hulle is baie dieselfde. Ek dink beide spanne was goed gebalanseerd wat ervaring en jeug aanbetref. Die 2010 span is net baie meer ervare. In 2007 het ons geweet ons kan wen. Dié span weet verseker hulle gaan wen. Die eerste titel is altyd die moeilikste.
    Wat verbeterings aanbetref – ek dink ons het in elke posisie `n wedstrydwenner, maar sal graag die diepte in daardie verband wil uitbrei en verbeter.

    Shannow asked:
    Heyneke:

    Dink jy nie die nuwe S15 formaat gaan Suid Afrikaanse spanne benadeel nie?

    Volgens my analise beteken die nuwe sisteem dat twee Suid Afrikaanse spanne nooit weer tuis semifinale sal kan he nie, aangesien die tuis semifinale slegs aan die wenners van die sogenaamde “Konferensies” toegeken kan word. Aangesien die konferensies per land toegeken is, beteken dit effektief dat slegs een span per land ‘n kans staan om ‘n tuis semifinaal te kry.

    Verder lyk dit ook asof die nuwe sisteem ons spanne sal benadeel, aangesien ons tradisioneel baie harder teen mekaar speel as teen ander spanne, en dat ons spanne baie kompeterend teen mekaar is. As voorbeeld, verloor selfs die 10de plek Cheetahs gewoonlik maar naelskraaps teen die 1ste geplaaste Bulle. So as ons spanne mekaar “uitdelg”, sal dit effektief beteken dat die wenner van ons konferensie waarskynlik nie soveel log punte sal he as die wenners van die ander 2 konferensies nie, en dus sal geen van ons spanne tuis semifinale kan kry nie.

    Dit lyk dus of die sisteem redelik voordelig vir die Aussies en Kiwis is, maar dat dit sake baie moeilik vir ons gaan maak. Wat is jou opinie hieromtrent?
    Heyneke answered:Ek stem saam met jou, maar wil nie te krities wees oor die nuwe formaat nie. Ek dink nie dit is al 100% gefinaliseer nie. Ek was al by alle kompetisies betrokke, ook die Heineken Cup en wat S14 uniek maak is dat dit elke naweek opbou tot die finaal. Die spanne verbeter dus elke week, want jy hou aan afrig met dieselfde groep spelers. Hoewel die Heineken Cup ook goeie kompetisie is, is dit veel moeiliker om dit af te rig weens die talle onderbrekings, spelers wat terugkom van internasionale diens ens. Ek dink selfs die toeskouers raak deurmekaar in watter kompetisie hulle span altyd speel.
    In die huidige formaat was die S14 dus fantasties en met die S15 wat ook onderbrekings gaan hê, gaan afrigters beslis kontinuiteit verloor. Ons sal maar moet wag en sien hoe dit gaan uitwerk. Ek is nie teen ‘n vergrote kompetisie nie, maar sal graag wil sien dat almal teen almal speel.
    Ninene Engelbrecht asked:Goeie more Heyneke,
    My vraag is sal jy dit ooit weer oorweeg om die Bulls of selfs die Springbokke afterig? En hoe sal jou span lyk vir die Bulls en Springbokke van vandag?
    Dankie, lekker dag veder.

    Heyneke answered:
    Dit is vir my `n groot voorreg om by die Bulle betrokke te wees. My passie was nog altyd om `n span te bou, so ek geniet verskriklik baie wat ek nou doen. Ek is nog steeds op alle vlakke met die beplanning en opleiding van afrigters. Ek en Frans werk baie goed saam en het goeie verhouding. Die Bulls se sterkpunt is dat hulle nie omgee oor wie die eer kry nie, want dit gaan oor wat goed is vir die span. Geen ego`s nie.
    Een van my take is om die afrigters op te lei en voor te berei om op die hoogste vlak af te rig. Ek dink daar is reeds een of twee van hulle wat die Bulle kan afrig, maar dit sal altyd voorreg bly om die Bulle af te rig en indien iets drasties gebeur en hulle my nodig het sal ek altyd help waar ek kan.
    As ons die nodige strukture in SA Rugby kan vestig kan die Springbokke onoorwinlik wees. Dit sal dus vir enige iemand `n groot uitdaging wees om daardie strukture te vestig, maar op die oomblik is my fokus by die Bulle.

    David asked:
    Goeie More Heyneke ,

    Eerstens dankie dat jy tyd afstaan om met ons te gesels, dit word opreg waardeur.

    Tweedens wil ek net graag meld dat dit fantasties is om jou weer terug te sien by die bulle,
    in my beskeie opinie was jy die beste kandidaat vir Springbok Afrigter maar dit daar gelaat.
    Ek was destyds een van die wat getwyfel het in jou toe jy eers hier oorgeneem het
    as afrigter … maar hel jy het my verkeerd bewys.

    Derhalwe kan ek net se dankie!

    Dankie dat jy gehelp het om die trots in daai Bul Trui nie net weer op te bou nie, maar te
    behou en uit te brei.
    Dankie dat jy nie net onder al die druk en kritiek destyds weggeloop het nie, want ek glo baie ander sou.
    Dankie dat jy nog nooit skaam was om eer te gee aan ons Skepper nie.
    Dankie Heyneke.

    Vraag 1 hoe sou jou top bulspan van alle tye lyk?
    Hier is myne:

    15 Johan Heunis
    14 Ray Mordt
    13 Andre Snyman
    12 Wynand Olivier
    11 Jacque Olivier
    10 Naas Botha
    9 Joost van der Westhuizen
    8 Piere Spies
    7 Thys Lourens
    6 Ruben Kruger
    5 Victor matfield
    4 Frik Dupreez
    3 Jan Locke
    2 Henry Tromp
    1 Heinrich Rodgers

    Reserwes
    Bakkies Botha/ Louis Moolman , Fourie Du Preez , Burger Geldenhuys , Morne Steyn ,
    Adriaan Richter/Anton Leonard , Willie Kahts

    Vraag 2
    Ek verstaan jy steun of maak baie gebruik van Vince Lombardi (hoop ek spel die naam reg) se sienswyses as ek dit so kan stel.
    Is daar baie wat rugby as sport nog kan leer uit Amerikaanse voetbal : afrigting , fiksheid ens…

    Laastens , weet ons ondersteuners is trots op jou en Ludeke hulle.

    Groete

    Heyneke answered:
    Weereens baie dankie vir die mooi woorde. Toe ek by die Bulle begin het, was dit my grootste wens om ‘n vol Loftus te sien (toe was die gemiddelde getal toeskouers so 8000 per wedstryd). Dit het later gebeur en ek kan net al die ondersteuners bedank vir die ondersteuning wat hulle in die jare aan my en die span gegee het. Daarom is dit vir my ‘n plesier om met julle te gesels. Ek dink die Bulle kan nog lank ‘n krag in wêreldrugby wees, maar dit is belangrik dat ons voete op die grond bly en ons nie in ‘n gemaksone verval met al die sukses nie. Ander unies probeer ons navolg en ons moet hard werk om voor te bly.
    Toe ek begin het by die Bulle, het ek wel baie dinge, veral wat die afrigtingspan aanbetref, op Amerikaanse voetbal geskoei omdat hulle al 100 jaar professioneel was. Mense het vir my groot afrigtingspan (wat spesialiste ingesluit het) gelag, veral toe ons verloor het. Nou is dit egter ‘n norm wêreldwyd.
    Om voor te bly kyk ek heeltyd na nuwe tendense uit alle sportkodes uit. Ek gaan later vanjaar VSA toe om weer na voetbal en basketbal te gaan kyk. Hoewel dit verskillende sportsoorte is, is daar baie te leer uit die kondisionering daarvan, veral die rehabilitasie waar hulle ver voor ons is.
    Video-analise is ‘n ander aspek waar ons baie kan leer.
    Die Bulle was die eerste span om ‘n Aussie Rugby League se verdedigingsafrigter in te bring (in 2000). Ons gebruik ook Aussie Rules se tegnieke om balle in die lug te wen. Jy moet dus altyd kyk na nuwe tendense as jy wil voorbly.
    Ek dink jou span is baie goed, maar ek is traag om spanne te kies. Die kultuur by die Bulle is juis dat die span eerste kom en nie indiwidue nie. Die werksetiek is dat geen enkeling groter as die span is nie. Dit sal dus oneties wees vir my om spelers uit te lig as ek geglo het elke speler se bydrae was ewe belangrik. Die ou wat die meeste drieë druk is nie noodwendig meer waardevol of beter as die stut wat ‘n regterskouer kry wat niemand sien nie.

    DAN BEUKES asked:
    Hi coach
    Lekker om jou weer terug te he in die Bul kraal.hoe lank is jy gekontrakteer by die bulle en het julle enige nuwe spelers gekontrakteer

    Heyneke answered:
    Weet nie of dit goeie nuus of slegte nuus is nie, maar ek het nie `n kontrak met die Bulle nie. Ek is `n permanente aanstelling!
    Dit word al hoe moeiliker om nuwe spelers te kontrakteer, want rugby het by sokker geleer en stel nou langer kontrakte met hul spelers op. Ek dink dit is goed want dit gee kontinuiteit aan spanne.
    My grootste uitdaging is om die regte spelers vanuit skoolgeledere te kontrakteer, hulle bloot te stel aan die Bulle kultuur, deur die stelsel te bring en van hulle Springbokke te maak.
    Ons gaan ook die Curriebeker gebruik om van die jonger spelers blootstelling te gee.

    Stapper asked:
    Goeie more Heyneke,

    Vir my is die grootste gevaar vir die Bulle dat die honger na trofee kan afneem. My vraag, is daar enige planne dat die Varsty beker ‘n tuiste in Pretoria kan vind.

    Heyneke answered:
    Jy is 100% in die kol. As ‘n speler nie 100% van die tyd 100% kan gee nie, kan hy nie vir die Bulle speel nie. Die model wat ons gebruik is om voortdurend jong spelers in die span in te bring en van die senior spelers toe te laat om hulle laaste paar jaar oorsee te gaan speel. Sodoende verseker jy dat die span nie as ;n span oud word en hulle honger verloor nie. Alle spanne praat altyd van hoe jonk hulle is en dat hulle bou, maar mens besef nie hoe jonk is die huidge Blou Bul groep eintlik nie.
    Met leiers soos Fourie en Victor wat sal doodgaan vir die Blou Bul trui sal daar nooit ‘n gebrek aan honger wees nie.
    Omdat ons juniors in dieselfde strukture oefen, skroom ons nie om hulle kanse te gee as dit lyk óf ‘n senior nie sy kant bring nie.
    Dit was gelukkig nog nooit nodig nie.
    Deel van my posbeskrywing is ook om betrokke te wees by alle vlakke van rugby binne die unie. Baie van ons junior spelers speel by Tukkies, so dit is noodsaaklik dat hulle goed doen.
    Met my aanstelling was dit te laat om ‘n verskil te maak, maar sederdien kry ek baie goeie samwerking van die universiteitsowerhede en ek wil voorspel dat die Varsitybeker binnekort ook in Pretoria sal staan.
    Hendri asked:Hallo Heyneke
    Dankie vir alles wat jy vir die Bulle gedoen het, ek is vas oortuig (alhoewel Frans baie goed ingepas het en baie respek van die spelers het) dat dit jou werk is wat hierdie span gemaak het wat hy vandag is.

    Julle praat altyd van die strukture wat moet reg wees by ‘n unie, en dat dit wel reg is by die bulle. Gee my asb. ‘n paar voorbeelde van spesifieke strukture, hoe julle dit verbeter het, en wat nog kan verbeter.
    Groete hen3

    Heyneke answered:
    Dankie. Ek wil dit beklemtoon dat dit `n spanpoging was om die Bulle weer `n krag te maak en baie ander ouens verdien ook eer daarvoor.
    Wat die strukture aanbetref, hier is `n praktiese voorbeeld.
    Toe ek by die Bulle begin het het elkeen van ons spanne sy eie spelpatroon, afrigters, idees ens. gehad.
    Die o.19-afrigter wou hê die o.21-een moes verloor, dan kon hy opskuif, die o.21-afrigter wou hê die senior afrigter moes verloor ens. Elkeen het dus teen mekaar gewerk om bo uit te kom.
    My besigheidsplan wat ek aan die direksie voorgelê het was om een afrigtingingstruktuur te skep. Ek sou die aanstellings maak van afrigters, hulle sou aan my rapporteer en ek het `n spelpatroon in plek gesit wat ons regdeur gevolg het.
    Ook by die kies van spanne het ek ingesit om kontinuiteit te behou,want ek het geweet watter juniors ons bo wou hê. Byvoorbeeld – my verdedigingsafrigter het met al die spanne gewerk. Dit maak tog net sin dat as `n speler op o.19-vlak reeds dieselfde verdedigingstruktuur gebruik as die Curriebekerspan dat hy sal weet wat om te doen as hy daar uitkom. Daar sal niks nuuts wees nie, want dan het hy al 5 jaar se ondervinding daarvan.
    Dit geld vir alle vlakke by die Bulle.
    Kondisionering, medies, kultuur, en die taktiese bewegings en roepe daarvoor, alles val daaronder.
    Waar ons dit kan verbeter en reeds mee besig is om ook van die afrigters by die klubs betrokke kry. Ek en my bestuurspan is ook betrokke by die Cravenweekspanne, so hoe langer `n speler dus in die stelsel is, hoe beter is hy voorbereid vir die dag as hy op die hoogste vlak moet speel.

    Ninene Engelbrecht asked:
    More Heyeneke,
    Hoe sal jou span vir die Bokke en die Bulls lyk vir hierdie jaar?
    Dankie lekker dag veder.

    Heyneke answered:
    Ek dink ek het dit al geantwoord. Ek wil nie spanne kies nie. Ek wil graag al die Bulle by die Bokke sien, maar enige afrigter moet die span kies waarmee hy gemaklik kan voel.

    Bennie Viviers asked:
    Hi Heyneke

    Eerstens baie geluk aan jou en Die hele Unie vir die puik spel wat julle wedstryd vir wedstryd lewer.My vraag is net is Tiger nie ‘n Los vir die Unie want hy is ‘n baie solid en veilge heelagter wat ons verseker verloor?waarna word gekyk as mense se kontrakte nie herbu word nie.Hoe is die spelers se reaksie as hulle kontrakte nie gehernu word nie?

    Sterkte vir jou en die hele unie en Gods rykste seen vir julle

    Heyneke answered:
    Tiger is `n baie begaafde speler en het vir ons `n spesifieke rol in die Vodacomreeks vervul tov jonger spelers.
    Ek dink as afrigter moet jy optree in die beste belang van die speler en Tiger kry die geleenheid om te begin by `n ander unie, wat nie noodwendig die geval hier sou wees nie.
    Soos ek genoem het, glo ons daaraan om jonger spelers blootstelling te gee en vanjaar se Curriebeker sal nie anders wees nie. Tiger is reeds 30 en sou moes terugstaan in dié groter prentjie.
    Ek voorsien dat Tiger in die toekoms weer deel sal word van die Bulle in die afrigtingstrukture. Hy is geweldig kundig en ons het reeds met hom daaroor gesels.

    Jannie van niekerk asked:
    Eerstens baie geluk met al die Blou Bul prestasies die afgelope jare.Ek glo dit kos harde werk en ook somtyds baie geduld van almal in die Blou Bul familie.
    Vraag:Wat is die kans dat die Blou Bulle ‘n klein unie soos bev.die Olifante aanneem as ‘n voedingsbron,(geld insit,oefen metodes verbeter ens).waar talentvolle speles verder kan ontwikkel en terselfdetyd meer speelkans sal kry en dan waaneer benodig vir die BB beskikbaar wees.
    Nogmaals baie geluk,ons is trots op julle.
    Vreugde,Groete en sterkte vir die res van die jaar.

    Heyneke answered:Dankie. Dit is ‘n baie geldige en goeie punt. Sonder om te veel te sê (ek is nie by magte nie) is daar samesprekings op verskillende vlakke gevoer oor so ‘n moontlikheid. Daar is egter baie faktore wat in ag geneem moet word.

    Andre Kruger asked:
    Hallo Heyneke , great om jou by die bulle weer te sien. Gaan ons jou nog as n Springbok coach sien? Is dit nog n droom van jou , of het die fiasko jou heeltemal afgesit? Ek moet se ek is bly die bulle het gaan huiswerk doen na verlede jaar se Currie Beker , ons het dit amper vir ons self baie moeilik gemaak. Bly julle het n loskakel gaan haal , wat ons op die voor voet kan hou. Dit was ons probleem verlede jaar die manne wat gespeel het het baie talent maar nog nie die ondervinding gehad nie. Ek dink met iemand soos Jacques op loskakel en Jaco op heelagter behoort ons n groot krag te wees weer die jaar. Moet se kan wag om Juandre weer te sien speel nie , glo hy gaan nog n blou bul/Springbok legend word!!

    Heyneke answered:
    Ek leer altyd vir die spelers dat karakter soos `n stuk steenkool is. Dit is niks werd nie. Hoe meer jy dit onder druk sit, hoe meer vorm dit `n diamant wat skitter.
    As ek dit vir die spelers predik, moet ek dit self toepas. Wat gebeur het by die Bokke het my net sterker gemaak. Dit is nie die einde van die wêreld nie en ek het nog baie om voor dankbaar te wees. Ek ondersteun die Bokke en die afrigtingspan ten volle.
    Ek stem saam oor Juandré en dink hy kan baie ver gaan.
    Net so dink ek die Blou Bul slotfabriek het nog produkte wat kan Springbokke word soos Fudge Mabeta, Cornell Hess en `n paar ander jonger spelers.

    Shaun asked:
    Hello Heyneke

    Im so happy you back at the bulls, I credit you with bilding to bulls into the powerhouse it curently is.

    What are your plans with wing, who in the bulls structures do you see as the future for?

    Dont you think Werner Kruger did enough to earn a springbok callup?

    With Bjorn Basson, shouldnt the bulls be more agressive in contracting him, I understand than the bulls are professional and respect contracts, but if other unions dont play by the rules why must we?

    Thank you

    Heyneke answered:
    With regards to Basson, he is a world class player, so you are right. We also rate Lionel Mapoe and some others out there.
    It is sometimes frustrating to see how little respect other union show towards contracts.
    We can be more aggressive.
    Our whole culture is build upon respect for each other, integrity and doing the right thing.
    There cannot be grey areas and players respect you for that. We win cups because we stick to what we believe. Often those type of deals come back to haunt you because other players become unhappy of promises made to them and is then not kept.
    With regard to our own wings, we have a lot of talented ones at the moment. Everybody worried when Bryan Habana left, but Gerhard van den Heever, as a 20 year old came through very well.
    Two of the most talented ones are Sampie Mastriet (SA u.20) and Clayton Blommetjies. Then we have Deon Helberg (SA Sevens) as well.
    Werner is very underrated as a player. What makes him so good is not only his scrumming, but his very good workrate. He is pretty much like New Zealand props and the new laws suits him fine. He is still young for a tight head and it is only a matter of time before he will play for the Springboks.
    We also have someone like Frik Kirsten that will go through the ranks quickly.

    Shannow asked:
    Die rol van die losvoorspelers:

    Toe jy die Curriebeker in 2004 gewen het, het ons ‘n reuse lostrio met manne soos Jacques Cronje, Danie Rossouw, Anton Leonard en Pedire Wanneburg gehad. Ek onthou nog goed die 2005/6 S14 wedstryd teen die “reuse Chiefs” op Loftus, toe helfte van die Chiefs se “reuse” mank mank van die veld af is na hulle met ons groot manne kennis gemaak het.

    Ek onthou ook nie juis dat jy veel van ‘n fetcher gebruik gemaak het in daardie dae nie.

    Maar vandag lyk die Bulle se lostrio heeltemal anders, met ‘n super atletiese agsteman, en twee relatief ligte flanke. (Lig as jy hulle vergelyk met Wannenburg, Jacques Cronje, Anton Leonard etc.).

    Het die rol van die lostrio dan baie verander in die laaste 5 jaar?

    Heyneke answered:
    Dit is `n baie fyn waarneming. Die rolle het nie regtig verander nie. Die nuwe reels maak dit moeiliker vir `n oopkantflank om mee te ding. Ons het briljante losvoorspelers in die sisteem, maar ons besef dat ons `n paar groot baldraers in die stelsel moet deurbring. Ons gaan `n paar proefnemings in die Curriebeker maak en `n paar spelers die geleentheid gee om daar te speel. Ons hoop om meer in die toekoms van juniors soos Arno Botha en JP le Grange te sien

    Kevin Sacks asked:
    Goeiedag Heyneke, Geluk met BB se welslae sover die rugbyseisoen, net soos ons verstaan dat spelers n familie kultuur het,aanvaar ek dat die beamptes, bestuur en afrigters kollektief saam werk tot Bulle sukses!!

    Jy het reeds vraag tov vervanging van senior spelers hanteer, en respekteer ons as ondersteuners die sukses daarvan,jy het egter gemeld dat in sekere posisies ervaring aangekoop sal moet word ? Soos bv skrumskakel, met FDPreez beseer en net beskikbaar tot einde 2011, Heinie Adams oppad Europa toe, F Hougaardt bitter naby aan Bokspan,laat dit basies Ruan Snyman en jong Fassen oor ? Sou dit nie krities wees om te kyk wanneer verstryk n Michael Claasen,s se kontrak by Bath, of Jano Vermaak by die Lions of selfs n Sarel Pretoruis by Griekwas nie? Dieselfde geld vir heelagter, met Tiger oppad, miskien n Frans Steyn, Hennie Danniler ( wat reeds vroeer deur jou raak gesien is )

    Ons respekteer julle kundgheid en waardeer julle harde werk, so die voorstelle en of kommentaar is nie kritiek of wysneus nie,maar net passievolle BB ondersteuners wat uitkyk vir ons span.

    Heyneke answered:
    Ek stem 100% met jou saam. Ek wil egter nie te veel uitlaat oor spelers na wie ons kyk nie. Hoop jy verstaan.
    ‘n Algemene punt ten opsigte van werwing.
    Baie senior spelers van ander unies is versigtig om hierheen te kom as hulle nie ‘n plek in die beginspan gewaarborg kan wees nie. Ons kan dit met geen speler doen nie, want dit druis in teen ons etiek by die Bulls.

    Frik Bezuidenhout asked:
    Ons Liefling, Derrick Hougaard, sal hy eendag weer deel vorm van die Bulle! Morne het sy kans skitterend aangegryp, maar “ou Liefling” het ‘n sagte plekkie in my hart!

    Dankie vir die goeie werk by die Bulle!

    Heyneke answered:
    Derick bly een van die beste losskakels in wêreldrugby. Dit is deel van ons uitgangspunt dat spelers ervaring kan gaan opdoen elders en dan weer by die familie kom aansluit, soos die geval was met Jaco van der Westhuyzen, Victor Matfield, Gary Botha en nou weer Juandré.
    Hoewel Morné tans briljant is, staan ons deur dus altyd oop vir Derick, want jy kan nooit genoeg diepte hê nie.

    Mariska asked:
    More Heyneke,

    Dit is lekker om jou weer by die bul span te sien. Dankie vir al jou bydrae om my geliefkoosde span so ‘n sukses te maak.

    My vraag aan jou is:
    Hoe belangrik is Club Rugby vir jou? Kyk julle nog so nou en dan na die clubs of gaan julle reguit Varsity Cup en FNB Classic Clashes toe om spelers te werf?

    lekker daggie.

    Heyneke answered:
    Ons kyk op alle vlakke vir spelers. Klubrugby sal altyd belangrik bly. Dit is ‘n groot uitdaging vir die administrateurs om klubrugby weer op te hef.
    Dit gebeur steeds by ons dat junior spelers in klubrugby in ons professionele strukture betrek word. Klubrugby verseker nie net dat die spel nie doodbloei nie, dit vergroot ook die toeskouersbasis.

    Ettienne asked:
    Goeie more Mnr. Meyer,

    Ek wil net u en die bestuur geluk wens met die sukses wat jul by die unie behaal het. Jul is die baanbrekers in rugby. Dit is altyd lekker om te sien dat ander uniues jul wil nadoen, as mens nou na kommentaar luister van ander afrigters gedurende die laaste seisoen of twee, om sodoende ook die sukses te behaal wat jul behaal het.

    Dankie vir al u toeweiding en ons is baie trots op u en die Bulle.
    Dankie ook dat jul die eerste unie was wat die sport professioneel benader het, ek dink SA was bietjie agter die ander lande sedert die sport professioneeel geraak het, maar die bulle is tans die voorlopers. Baie dankie.

    Groete

    Heyneke answered:
    Baie dankie vir die woorde van ondersteuning en bemoediging. Sonder ondersteuners is `n span niks en ons ondersteuners help ons tot groter hoogtes.
    BullsRBest asked:You should have told us he was only going to answer questions in Afrikaans?Heyneke answered:Sorry, out of courtesy I answered the questions in the language it was asked!

    Bosveld asked:
    H,

    Geole!!! Welkom terug by Bulle. Altyd goed om oud Mopane terug op die rugbyveld te sien.

    1. Hoe lank is Pieter R en Frans L gekontrakteer?
    2. Julle verdediging het my hierdie jaar sooibrand gegee. Ek het baie meer van die opskiet verdediging gehou en ek glo dit is wat die Stormers se sukses was op verdediging. ‘n Paar keer her FDP opgeskiet as hy tussen die senters gestaan het en dit het die spanne ontsenu. Hoekom het julle dit verander hierdie seisoen.

    El Torro groete

    Heyneke answered:
    Lekker om van `n mede-Mopaan te hoor.
    Meeste van ons bestuurspan is tot einde 2012 gekontrakteer. Ons werk ook hard daarom om deurlopendheid te verseker.
    Verdediging en aanval gaan hand aan hand. Meeste drieë word vanaf gebroke spel gedruk. Hoe meer jy kanse jy op verdediging waag, hoe meer foute maak jy en hoe groter is die kans dat teenstanders drieë sal druk.
    Ons het in die begin van die jaar baie drieë gedruk, maar ook baie afgestaan (wou net wys dat ons meer drieë as die Stormers kon druk).
    Grappies op `n stokkie, op die toer het ons die minste drieë ooit op `n toer afgestaan, want ons was meer konserwatief.
    As gevolg van die vinnige balle weens die reel-aanpassing was die verdediging `n aanpassing en nie op standaard nie.
    Ons het egter hard gewerk om dit reg te maak, maar jou punt het meriete.

    muzi asked:
    Hi heyneke will we see clayton blommetjies,ct stander,sampie and brummer play in the currie cup this season.

    Heyneke answered:
    They are all very talented and with the reality that we will be without a big number of players involved with the Boks, they have a very good chance of playing Currie Cup.

    Staal asked:
    Goeie dag Heynecke,

    Ek ken jou as n harde eerlike nederige afrigter. Vertel ons meer hoe jy die verhouding tusen top spelers (kaptein en o/kaptein) en die coach sien insake die kies van jou span vir die komende week – watse insette het hulle of kies jy en hul speel?

    Heyneke answered:
    Hoe meer evare die leiers, hoe meer betrek jy hulle by alle aspekte van afrigting. Dit is egter baie belangrik dat die spelers weet die afrigter het die finale sê vir die eenvoudige rede dat daar altyd harmonie in die span moet wees.
    Spelers moet nie vir mekaar kwaad raak oor spankeuses nie en deur self die finale sê te hê, beskerm jy jou senior spelers.
    Mense maak ook baie gebruik van jou hulp-afrigters se insette in jou finale span.
    Wat egter van kardinale belang is en deel van ons kultuur is dat hoewel ouens dalk onderling kan verskil, ondersteun almal die span sodra hy aangekondig word.

    Mariska asked:
    Ek het die naweek met ondersteuners van 3 verskillende unies gepraat en hulle almal is van mening dat ons weer ‘n paar “tawwe” jare gaan hê omdat spelers soos Victor, Bakkies, Fourie ens oppad uit is. Dit was vir my so lekker om vir hulle te sê dat die bulle nie eers spelers gaan soek nadat ons seniors nie meer by ons is nie.

    Dit is wonderlik om te weet dat ons nie vir ‘n paar jaar moet swaar kry sodat ons “jong” spelers ervaring kry nie. Die feit dat al die verskillende afrigters in die BBM saam jou werk om ons jonger spelers gereed te kry vir groot CC en S15 wedstryde laat my uitsien na die volgende generasie van spelers! Ondersteuners is altyd so bang om die “tried & trusted” te groet.

    Heyneke answered:
    Thank you very much for all the feedback and interest in what we do at the Bulls. Thanks for the support and we will chat again soon.

  • 28

    @ Blouste:

    Dinge by die BULLS lyk belowend !!!

    Aai, maar dis lekker om ‘n Bul te wees !!!

  • 29

    @ Ashley:
    @ grootblousmile:

    Solank julle klomp net nie op julle perdjies spring nie !!! 🙂

  • 30

    29@ Blouste:
    Ek spring nie perdjies nie, net vir Handbriekie… hehehe

    Asbak is die ene wat enige ding op pote sal spring… selfs meubels!

Users Online

Total 80 users including 0 member, 80 guests, 0 bot online

Most users ever online were 3735, on 31 August 2022 @ 6:23 pm